Вчитель образотворчого мистецтва
Києво-Печерського ліцею №171 «Лідер»
Печерського району міста Києва.
Викладаю:
живопис, композицію, художню культуру, комп’ютерну графіку та технології.
Освіта
- 1994-1999 р. Луганський коледж культури і мистецтва «Образотворче мистецтво», спеціалізація «живопис» художник, викладач, червоний диплом.
- 1999-2005 р. Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури, за спеціальністю «образотворче та
декоративно-прикладне мистецтво», кваліфікація
художник-графік-дизайнер,
викладач, дослідник. Диплом магістра.
2006-2011 р. Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури, асистент - стажист, викладач
Нагороди та конкурси
- Переможець конкурсу на кращу упаковку «Українська зірка упаковки»
- Срібний диплом Всеукраїнської виставки «Шрифт»
- Премія, Київського конкурсу "Мова - мого життя основа" соціальний плакат
- Диплом, 3-я премія, конкурсу «Кока-Кола Беверіджіс Україна »
- Диплом конкурсу «Соціальний плакат - Києву, киянам»,(Спілка рекламістів України)
- Номінант Московського міжнародного бієнале графічного дизайну «Золота бджола6»
- Учасник Всеукраїнського фестивалю каліграфії та типографіки «Рутенія» Київ, КДІДПМД ім. М. Бойчука
- Учасник Всеукраїнського трієнале графічного дизайну «Брама Дизайну»
- Учасник Всеукраїнських та Республіканських виставок живопису та графіки
- Переможець конкурсу на кращу упаковку «Українська зірка упаковки»
- Срібний диплом Всеукраїнської виставки «Шрифт»
- Премія, Київського конкурсу "Мова - мого життя основа" соціальний плакат
- Диплом, 3-я премія, конкурсу «Кока-Кола Беверіджіс Україна »
- Диплом конкурсу «Соціальний плакат - Києву, киянам»,(Спілка рекламістів України)
- Номінант Московського міжнародного бієнале графічного дизайну «Золота бджола6»
- Учасник Всеукраїнського фестивалю каліграфії та типографіки «Рутенія» Київ, КДІДПМД ім. М. Бойчука
- Учасник Всеукраїнського трієнале графічного дизайну «Брама Дизайну»
- Учасник Всеукраїнських та Республіканських виставок живопису та графіки
Власний особистісний і педагогічний портрет
«Те, що сьогодні всього лиш насіння, завтра може стати плодом». Так про мистецтво сказав сучасний художник України Олександр Дубовик.
Саме тому для мене є дуже важливим віднайти оте насіння творчості в кожній дитинці і створити усі можливі умови на заняттях для її самовдосконалення. В майбутньому ця людина збере плоди свого творчого злету, а вчитель радітиме за неї, як за себе. Я впевнена, що з кожним учнем учитель відкриває себе заново з різних сторін і також розвивається.
Спираючись на експериментальний досвід навчальних програм інтегрованих курсів «Мистецтво» і «Художня культура», метою яких є створення цілісної системи художньо-естетичної освіти та виховання школярів на інтегративних засадах, на своїх уроках велику увагу я приділяю формуванню асоціативно-образного мислення, зорової пам’яті, уяви та фантазії; намагаюся проводити аналогію з законами гармонії в музиці, з красою поетичного слова, з точністю математичного розрахунку. Успіх в роботі, в навчанні, перемоги моїх учнів у різноманітних конкурсах приносять радість, задоволення, спонукають до подальших досягнень.
Оптимізація реального творчого процесу потребує формування для кожного школяра індивідуальної зони реалізації внутрішнього світу учня, ситуації творчого розвитку. Я проводжу свої уроки у вигляді казок, ігор, певних змагань, залучаю дітей до спільної роботи, щоб створити веселу невимушену творчу атмосферу, яка сприятиме особистісно-емоційному сприйняттю художньої інформації. На своїх уроках спираюся на досвід дітей і поступово поповнюю його новими знаннями. Така взаємодія (учня та вчителя) має відбуватися не шляхом витіснення індивідуального, а шляхом постійного узгодження з суспільним та використанням учнем усього накопиченого особистого творчого досвіду.
Головна ідея мого педагогічного принципу полягає в тому, що учень повинен придбати на моїх уроках ті знання, які здатні йому допомогти втілювати в образах мистецтва своє ставлення до навколишньої дійсності. Важливо, щоб учень мав внутрішню потребу висловлюватися в закінчених образах, що мають загальнолюдську значимість і без обмежень передають особисті враження учнів, а також генерував неординарні ідеї, які міг би реалізувати в майбутньому.
Педагогічна діяльність дає мені змогу не тільки поділитися своїм власним досвідом з учнями, розвивати їх духовно, формувати їхні художні компетентності, але й самій постійно вчитися у дітей їхньої щирості й безпосередності. Це спонукає мене постійно займатися самоосвітою. Спілкування з дітьми, постійне споглядання дитячої творчості – це є натхнення й поштовх до самовдосконалення у власному житті.
Саме тому для мене є дуже важливим віднайти оте насіння творчості в кожній дитинці і створити усі можливі умови на заняттях для її самовдосконалення. В майбутньому ця людина збере плоди свого творчого злету, а вчитель радітиме за неї, як за себе. Я впевнена, що з кожним учнем учитель відкриває себе заново з різних сторін і також розвивається.
Спираючись на експериментальний досвід навчальних програм інтегрованих курсів «Мистецтво» і «Художня культура», метою яких є створення цілісної системи художньо-естетичної освіти та виховання школярів на інтегративних засадах, на своїх уроках велику увагу я приділяю формуванню асоціативно-образного мислення, зорової пам’яті, уяви та фантазії; намагаюся проводити аналогію з законами гармонії в музиці, з красою поетичного слова, з точністю математичного розрахунку. Успіх в роботі, в навчанні, перемоги моїх учнів у різноманітних конкурсах приносять радість, задоволення, спонукають до подальших досягнень.
Оптимізація реального творчого процесу потребує формування для кожного школяра індивідуальної зони реалізації внутрішнього світу учня, ситуації творчого розвитку. Я проводжу свої уроки у вигляді казок, ігор, певних змагань, залучаю дітей до спільної роботи, щоб створити веселу невимушену творчу атмосферу, яка сприятиме особистісно-емоційному сприйняттю художньої інформації. На своїх уроках спираюся на досвід дітей і поступово поповнюю його новими знаннями. Така взаємодія (учня та вчителя) має відбуватися не шляхом витіснення індивідуального, а шляхом постійного узгодження з суспільним та використанням учнем усього накопиченого особистого творчого досвіду.
Головна ідея мого педагогічного принципу полягає в тому, що учень повинен придбати на моїх уроках ті знання, які здатні йому допомогти втілювати в образах мистецтва своє ставлення до навколишньої дійсності. Важливо, щоб учень мав внутрішню потребу висловлюватися в закінчених образах, що мають загальнолюдську значимість і без обмежень передають особисті враження учнів, а також генерував неординарні ідеї, які міг би реалізувати в майбутньому.
Педагогічна діяльність дає мені змогу не тільки поділитися своїм власним досвідом з учнями, розвивати їх духовно, формувати їхні художні компетентності, але й самій постійно вчитися у дітей їхньої щирості й безпосередності. Це спонукає мене постійно займатися самоосвітою. Спілкування з дітьми, постійне споглядання дитячої творчості – це є натхнення й поштовх до самовдосконалення у власному житті.
Я приємно вражена, ні...я глииииииибоко і сильно вражена!!! Світлано Вікторівно, ти така багатогранна, всебічно розвинена особистість...! ))) І Вона є моєю колегою! Горжусь!
ВідповістиВидалити